دلنوشته ها

هر آنچه که شما بخواهید

دلنوشته ها

هر آنچه که شما بخواهید

با صحنه ها بدرخشید...

۱۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جذابیت های پارتیشن اداری آلومینیومی

در محیط های اداری، قسمت هایی که فعالیت مشخصی در آن انجام می گیرد، با نصب پارتیشن های ام دی اف و شیشه ای از یکدیگر جدا می شوند. پارتیشن ها می توانند در حالت هایی به صورت یکسره عمل کنند و دو دیوار روبروی هم را به یکدیگر متصل کنند. در این حالت، یک فضا به طور کامل بوسیله تقسیم کننده جدا می شود و حالت مستقلی به خود می گیرد.

 بدیهی است که وجود باز شویی مانند در، برای رفت و آمد نیاز است.

پارتیشن آلومینیومی دارای مزایای بسیار زیادی است. همانطور که می دانید پارتیشن آلومینیوم یکی دیگر از انواع پارتیشن هاست که برای سایر مکان ها قابل استفاده می باشد.

این پارتیشن به راحتی نصب و حمل و نقل آسانی دارد از این رو کاربران زیادی تمایل به استفاده از پارتیشن آلومینیومی دارند.

امروز بچه های تحریریه شرکت " مبلمان اداری آدینا " تصمیم دارند تا با شما خوانندگان صمیمی در مورد موضوع پارتیشن اداری آلومینیومی مواردی را به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید " انواع پارتیشن اداری شیشه ای "

  • ۰
  • ۰

چرا بهتر است اداره را پارتیشن بندی کنیم؟

امروز بچه های تحریریه " شرکت مبلمان اداری آدینا " تصمیم دارند تا با شما خوانندگان صمیمی در مورد موضوع اهمیت پارتیشن بندی در ادارات مواردی را به اشتراک بگذارند.

پارتیشن اداری یکی از فاکتورهای مهم در طراحی فضاهای اداری است.

محیط کاری یکی از مهم ترین شاخص های تاثیرگذار بر بهره وری سازمان و یک فرصت برای الهام بخشیدن به پرسنل و محرک کسب و کار شما است.چرا بهتر است اداره را پارتیشن بندی کنیم؟برای یک اداره از پارتیشن اداری تکجداره استفاده کنیم بهتر است یا پارتیشن اداری دو جداره ؟اهمیت پارتیشن بندی اداری در چیست؟چرا بعضی شرکتها و ادارات از پارتیشن آلومینیومی بجای پارتیشن از جنس ام دی اف استفاده میکنند ؟پارتیشن اداری در زیبایی دکوراسیون چه تاثیری دارد؟پارتیشن اداری در جذب مشتری چه تاثیری دارد؟

بیشتر بخوانید " تفاوتهای پارتیشن اداری تک جداره و پارتیشن اداری دو جداره "

  • ۰
  • ۰

قیمت پارتیشن اداری چگونه محاسبه می شود

امروز بچه های تحریریه " شرکت مبلمان اداری آدینا " تصمیم دارند تا با شما خوانندگان صمیمی در مورد موضوع قیمت پارتیشن اداری مواردی را به اشتراک بگذارند.

سوالی که ذهن بیشتر افراد را درگیر می کند هزینه پارتیشن اداری است. آیا قیمت پارتیشن اداری زیاد است؟ آیا می شود با بوجه کم اداره و یا سازمان خود را پارتیشن بندی کرد؟

ما در این مقاله تمام سوالات شما را پاسخ می دهیم.

بیشتر بخوانید " تفاوتهای پارتیشن اداری تک جداره و پارتیشن اداری دو جداره "

  • ۰
  • ۰

انواع پارتیشن اداری شیشه ای

امروزه با کاهش فضای داخلی ساختمان ها از جمله تجاری, اداری, مسکونی نیاز به تفکیک فضاهای داخلی بیشتر از گذشته احساس می شود.

در گذشته برای جداسازی این فضا ها از گچ, آجر, چوب و… استفاده می شد.

با پیشرفت های گوناگون در صنعت شیشه و افزایش مقاومت شیشه های تولیدی, طراحان و معماران از شیشه سکوریت برای جداسازی فضا ها استفاده می کنند.

استفاده از شیشه سکوریت در پارتیشن ها علاوه بر ایمنی ظاهر زیبایی به فضا می بخشد.

یکی از موثرترین و زیباترین بخش های دفاتر اداری نصب پارتیشن اداری در آن می باشد.

 

انواع پارتیشن اداری شیشه ای

 

شرکت مبلمان آدینا با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تولید,نصب و اجرای انواع پارتیشن های شیشه ای آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

بهترین روش برای ایجاد فضاهای تفکیک شده استفاده از انواع پارتیشن شیشه ای با بهترین قیمت پارتیشن شیشه ای می باشد.

دفتر اداری خود را با بهترین روش ، بدون تخریب و بنایی با جلوه زیبا از شیشه تفکیک نمایید.

 

انواع پارتیشن اداری شیشه ای

 

امروز بچه های تحریریه " شرکت مبلمان اداری آدینا " تصمیم دارند تا با شما خوانندگان صمیمی در مورد موضوع پارتیشن شیشه ای مواردی را به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید " پارتیشن های دوجداره با شیشه مات و سند بلاست راه مات "

  • ۰
  • ۰

پارتیشن اداری فریم لس چیست؟

شفافیت شیشه باعث افزایش فضا و در عین حال زیبایی محیط می شود و همین دو ویژگی دلایل اصلی استفاده از شیشه برای سالیان دراز به عنوان یکی از اصلی ترین اجزای معماری و دکوراسیون اداری و داخلی بوده است.

امروز بچه های تحریریه " شرکت مبلمان اداری آدینا " تصمیم دارند تا با شما خوانندگان صمیمی در مورد موضوع پارتیشن اداری فریم لس، مواردی را به اشتراک بگذارند.

چالش های پیش رو در استفاده از شیشه برای دکوراسیون اداری و داخلی مانند عبور صدا، محدودیت های پیاده سازی و اجرا در محیط های کاری، مانعی برای همه گیر شدن این محصول در محیط های اداری بوده است.

در شرکت آدینا با اولویت رفع این چالش ها اقدام به تولید محصولی برای چیدمان محیط های اداری نموده ایم.

بیشتر بخوانید " تفاوتهای پارتیشن اداری تک جداره و پارتیشن اداری دو جداره "

  • ۰
  • ۰

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

امروز بچه های تحریریه " شرکت مبلمان اداری آدینا " تصمیم دارند تا با شما خوانندگان صمیمی در مورد موضوع پارتیشن اداری مواردی را به اشتراک بگذارند.

پارتیشن های اداری برای جداسازی موقت یا پارتیشن بندی در فضاهای اداری مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع پارتیشن اداری به صورت پارتیشن تک جداره و پارتیشن دوجداره با متریال مختلفی چون پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن آلومینیومی، پارتیشن ام دی اف تولید می شوند.

 به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب‌بندی رنگ و ملزومات, قیمت پارتیشن اداری متفاوت است ولی نصب پارتیشن به خصوص انواع پارتیشن اداری شیشه ای می‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد.

بیشتر بخوانید " تفاوتهای پارتیشن اداری تک جداره و پارتیشن اداری دو جداره "

  • ۰
  • ۰

با انواع مدل های پارتیشن اداری آشنا شوید

امروز بچه های تحریریه " شرکت مبلمان اداری آدینا " تصمیم دارند تا با شما خوانندگان صمیمی در مورد موضوع پارتیشن اداری مواردی را به اشتراک بگذارند.

پارتیشن وال یا همان دیوار جدا کننده که به اختصار با همان نام پارتیشن شناخته می شود، عنصری است که به جای دیوار برای تفکیک فضاهای داخلی به کار می رود. با کمک انواع پارتیشن ها شما می توانید خودتان طراح فضای مورد نظرتان باشید.

 اگر دوست دارید از دنیای متنوع این عناصر سر در بیاورید و آن ها را به فضای زندگی خود دعوت کنید، همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید " تفاوتهای پارتیشن اداری تک جداره و پارتیشن اداری دو جداره "

  • ۰
  • ۰

معرفی پارتیشن دوجداره اداری :
 

گروه طراحی و تحقیق شرکت مبلمان اداری آدینا با استفاده از تجربیات سال های اخیر در تولید و طراحی مدل های مختلف پارتیشن های دو جداره و تک جداره به مدلهایی از پارتیشن دست یافته اند که زیبایی محیط کار را چند برابر می نماید و علاوه بر آن از کیفیت بالاتری از پارتیشن اداری موجود در بازار برخوردار می باشد.این پارتیشن ها قابلیت نصب و جابه جایی چند باره را دارند و سیستم نصب آنها با سرعت بالاتر انجام می پذیرد. برای تولید پارتیشن های اداری شرکت آدینا از دستگاه های CNC و دقیق استفاده می نماید.
با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .

پارتیشن اداری دو جداره


مشتریان ما میتوانند از خدمات طراحی ما برای سفارش پارتیشن دو جداره اداری ، چه پارتیشن کوتاه اداری و چه غیر از آن بصورت رایگان برخوردارشوند. انواع محصولات در زمینه پارتیشن به صورت زیر می باشد:

1-پارتیشن دو جداره ترکیبی ام دی اف و شیشه

2-پارتیشن دو جداره ترکیبی ام دی اف و فلز

3-پارتیشن دو جداره ترکیبی تمام ام دی اف

4-پارتیشن دو جداره تمام شیشه با اسکلت آلیاژ

5-پارتیشن تک جداره ترکیبی ام دی اف و آلیاژ

6-پارتیشن دوجداره لوکس

 7-پارتیشن اداری مدرن

8-پارتیشن اداری سفارشی


برای مشاوره با کارشناسان ما با شماره 02144620089 تماس بگیرید.برای مشاهده محصولات بیشتر میتوانید به وبلاگ آدینا پارتیشن مراجعه نمایید.

 


توصیه هایی برای خرید پارتیشن اداری :

ما در بخش مشاوره و فروش مبلمان اداری ادینا همواره وظیفه راهنمایی مشتریان را برای انجام خرید بهتر بعهده داریم و بنابراین نکاتی که برای خرید پارتیشن اداری دو جداره خوب و ایده آل باید رعایت شود را بطور خلاصه و مختصر  برای شما مشتریان محترم ارائه  مینمائیم 

پارتیشن اداری دو جداره

نکته اول :استفاده از مواد اولیه مرغوب

دقت کنید که تولید کننده یا فروشنده از ام دی اف مرغوب استفاده نماید .توجه داشته باشید نئوپان یا لترون بهیچ عنوان برای تولید پارتیشن مناسب نمیباشند .در صورتیکه بظاهر قیمت ارزانتری هم دارند زیرا نئوپان از استحکام کافی برای پیچ کاری و الیت کاری برخوردار نمیباشد .  .معمولا برای پارتیشن از ام دی اف با ضخامت 16میل و بصورت عاجدار استفاده میکنند که در برابر سائیدگی نیز مقاومت دارد و پیچ خورش نیز مناسب میباشد و چوب با زدن پیچ منهدم نمیشود .از ام دی اف هایگلاس یا براق نیز میتوان در بعضی جاها برای زیباتر کردن پارتیشن استفاده نمود.

پارتیشن اداری دو جداره

نکته دوم :استفاده از ام دی اف 25 میل برای ساخت استراکچر

مسئله بعدی ، مربوط به اسکلت یا استراکچر پارتیشن اداری میباشد .برای داشتن یک پارتیشن اداری با ظاهر مناسب و البته  با استقامت خوب حتما از ام دی اف با ضخامت 25میل باید استفاده شود  .این ستونها بصورت عمودی و افقی ما بین بلوکها و پارتیشن ها استفاده میشوند. و بعبارتی پی بنا هستند و بسیار مهم است که محکم و استوار باشند .

نکته سوم : استفاده از نوار پی وی سی با ضخامت حداقل 2 میلی متر

نکته بعدی نوار پی وی سی دور ام دی اف ها میباشد و چون فقط سطح ام دی اف روکش دارد باید دقت کرد که لبه های آن بخوبی با نوار پی وی سی پوشانده شوند و عایق گردند.
در این مورد نیز از روکش پی وی سی مرغوب که اغلب کره ای هستند استفاده میشود . ولی باید دقت نمود که ضخامت این روکش نباید کمتر از 2میلی متر باشد . بعضی از دوستان و همکاران محترم ممکن است برای پائین آوردن قیمت پارتیشن متاسفانه از پی وی سی با ضخامت 1میل استفاده کنند که اصلا توصیه نمیشود .

پارتیشن اداری دو جداره

نکته آخر: استفاده از پارتیشن کلیکی
انتخاب بهترین سیستم نصب در خرید پارتیشن میباشد . مهمترین موضوع بحث نصب پارتیشن دو جداره اداری میباشد که بمنطور زیبایی و قابلیت مدولار بودن (قابلیت جابجایی) پیشنهاد میشود از سیستم الیت استفاده شود و جدا از نصب پارتیشن اداری دو جداره توسط میخ بادی و پیچ روی کار خودداری فرمائید . 

امیدواریم با ارائه این نکات در انتخاب پارتیشن اداری و خرید آن راهنمایی مناسبی ارائه داده باشیم . 
 

             چرا بهتر است پارتیشن اداری آدینا  را انتخاب کنید ؟
 

 ارائه قیمت متناسب با کیفیت :
ما در ادینا بدلیل تولید مستقیم پارتیشن از کارخانه و حذف واسطه و خرید عمده مواد اولیه  قیمت را مناسب و بصرفه کرده ایم تا مشتری برای خرید جنس با کیفیت پول زیادی نپردازد .

 ارائه محصولات با کیفیت بالا بدلیل استفاده از ماشین الات پیشرفته :
ما در واحد طراحی سعی میکنیم بهترین ایده هار  را برای تولید پارتیشن دوجداره ارائه دهیم .زیرا با داشتن  جدیدترین ماشین آلات تکنولوژی صنعت چوب میتوانیم محدودیتها را کنار بگذاریم

 تحویل به موقع و سریع پروژه :
ادینا با داشتن واحد کنترل پروزه و برنامه ریزی سفارشات همواره در ارائه برنامه زمانبندی و تعهد بر سر زمان پیشگام بوده است و میداند که خوش قولی و تحویل سر وقت سفارش از شرایط اساسی یک تولید کننده می باشد .

خدمات پس از فروش و نصب :
ما اعتقاد داریم که فروش پایان یک همکاری نیست بلکه اغاز تعهدات ماست  بنابراین با اطمینان رفع ایراد مونتاژ و تعمیرات پارتیشن اداری تا 10 سال جهت رفاه حال مشتری را در نظر گرفته ایم .

             صداقت و رعایت اصول مشتری مداری :
            ما به مشتری به چشم یک سلطان مینگریم که فرمانش لازم الاحراست بنابرین عدم کم کاری و سود جویی در تولید و ارائه                  کیفیت اصلی و واقعی اجناس خط مشی کاری و کیفی ماست


پارتیشن اداری دو جداره

 

 

نکات زیر را در مورد  خرید پارتیشن اداری حتما رعایت کنید:
 

اولین قدم همواره اندازه گیری فضای موجود یا داده برداری میباشد .

  • حتما ارتفاع را از کف سالن تا سقف دقیق اندازه بگیرید ستونها و تو رفتگی ها را فراموش نکنید .
  • ببینید چه نوع پارتیشن اداری مناسب کسب و کار شما است از همان استفاده کنید

  • اگر حفظ حریم شخصی اولویت اول شما ست بهتر است  از پارتیشن  تمام چوبی استفاده کنید

  • اگر بدنبال این هستید که نور طبیعی در محل کار داشته باشید از پارتیشن شیشه ای استفاده کنید زیراپارتیشن شیشه ای باعث افزایش نور در فضا می شود

  • اگر به طور مکرر نیاز به جابجایی و باز چینش محیط کاریتان دارید حتما  از پارتیشن متحرک استفاده کنید

  • دقت کنید که لولاها و اتصالات پانل ها محکم و مطمئن بسته شده باشندو نصاب شما از بهترین یراق الات استفاده کرده باشد .

     

     

     

  • ۰
  • ۰

اصول طراحی باشگاه خانگی

امروزه با افزایش مشغله‌ها و درگیری‌های شغلی، زمان کمی برای ورزش و فعالیت بدنی باقی می‌ماند و اکثر افراد ورزش و تمرینات بدنی را به عنوان اولویت در زندگی خود قرار نمی‌دهند.

افرادی که زندگی شهری را انتخاب می کنند، برای این که بتوانند بعد از فعالیت های روزانه استرس خود را رفع کرده و زندگی سالمی داشته باشند لازم است که به طور مرتب ورزش کنند.

 این که ورزش را به بخشی از زندگی خود تبدیل کنید آن قدر ها که تصور می کنید کار دشواری نیست. تبدیل ورزش به بخشی از زندگی برای داشتن عمری سالم، نقش مهمی را در نظم زندگی ما ایفا می کند.

امروز بچه های تحریریه " شرکت مبلمان اداری  آدینا " تصمیم دارند تا با شما خوانندگان صمیمی در مورد موضوع طراحی مطب مواردی را به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید " نکاتی که باید در طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت در نظر بگیرید "

  • ۰
  • ۰

اصول طراحی و دکوراسیون لابی

امروزه تنوع در طراحی داخلی لابی بسیار زیاد است.

با افزایش جمعیت مجتمع ها، برج ها و آپارتمان های مسکونی و اداری،  فضاهایی هستند که محل سکونت تعداد کثیری از مردم به شمار می روند.

وسعت بسیار زیاد این ساختمان ها و رفت و آمد های بسیار آن موجب شده تا در طراحی معماری، در بدو ورود فضایی را با عنوان لابی در نظر بگیرند.

 این فضای عمومی مورد استفاده همه ساکنان ساختمان قرار می گیرد بنابراین باید نیازهای آنان را به خوبی برآورده کند.

انتخاب فضا و در مقابل طراحی داخلی لابی بر اساس معماری از نکات کلیدی در حفظ و یکپارچگی فضا می باشد.

امروز بچه های تحریریه " شرکت مبلمان اداری  آدینا " تصمیم دارند تا با شما خوانندگان صمیمی در مورد موضوع طراحی و دکوراسیون لابی مواردی را به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید " اصول چیدمان و طراحی دکوراسیون لابی فضای اداری "